SUZUKI DF 100

DF100BTL

VÄKEVÄÄ SUORITUSKYKYÄ VESILLE

Suzuki DF100 tarjoaa vaativalle veneilijälle ja kalastajalle uskomatonta kiihtyvyyttä yhdistettynä ennennäkemättömään taloudellisuuteen kompaktissa ja kevyessä kuoressa.
Moottori perustuu neljään rivissä olevaan sylinteriin, joiden kokonaisiskutilavuus on 2 044 cm³. Lukuisat muotoiluun ja tekniikkaan liittyvät oivallukset rajoittavat moottorin kokoa sekä painoa, ja tekevät moottorista samalla erityisen suorituskykyisen - tyylikkyyttä unohtamatta.

Kestävä edelläkävijä

Moottori- ja voimansiirtoakselin välillä olevan kulmavaihteen ansiosta moottori mahdollistaa peräpeilin painojaon oikean tasapainoituksen, taaten näin optimaalisen painopisteen ja pienentäen perämoottorin kokoa.
Moottorissa on kaksi nokka-akselia, neljä venttiiliä sylinteriä kohden ketjuvoimansiirrolla ja hydraulinen kiristin. Kaikissa voimansiirtokomponenteissa on öljyvoitelu, joka takaa osien kestävyyden. Siirtojärjestelmä moottori- ja voimansiirtoakselin välillä mahdollistaa nokka-akselien hammaspyörien koon pienentämisen, jolloin venttiilien kulmat ja moottorin koko pienenevät.

Välityssuhde on 2.59:1. Sen ansiosta moottorissa voidaan käyttää halkaisijaltaan ja nousultaan suuria potkureita, jolloin saavutetaan erinomainen kiihtyvyys ja loppunopeus.

Ylivertainen polttoainetalous ja suorituskyky

Edistyksellisen polttoaineen Lean Burn -hallintajärjestelmän ansiosta kaikissa perämoottoreissamme on erinomainen polttoainetalous suorituskyvystä tinkimättä. Jälleen eräs esimerkki Suzukin suunnitteluosaamisesta.

Innovatiivista tekniikkaa

DF140A-, DF115A- ja DF100A-malleissa on happianturin takaisinkytkentäjärjestelmä, joka tuottaa puhtaamman ja vakaamman päästötason. DF140A- ja DF115Amalleissa on myös nakutusanturi, joka havaitsee poikkeavat palotapahtumat ja säätää moottoria niin, että se käy tasaisesti ja tehokkaasti.

 

Suzuki Troll Mode System:   

Uistelunopeudensäädin saatavana tähän malliin.

Säätöalue tyhjäkäynnistä - 1200 r/min

 

Suzuki Keyless järjestelmä:   

Avaimeton käynnistysjärjestelmä, joka toimii käynnistyksenestojärjestelmänä varkauksien ehkäisemiseksi.

Moottori: Nelitahtinen DOCH, 4 sylinteriä
Sylinteritilavuus: 2044 cm³
Rikipituus: L 508 mm, X 635 mm
Sylinterimitat: 84 x 88 mm
Suurin antoteho: 73,5 kW
Kierroslukualue täydella kaasulla: 5000-6000 r/min
Sytytysjärjestelmä: Vaiheistettu elektroninen monipistepolttoainesuihkutus
Latausteho: 12V-40A
Käynnistys: Sähköinen
Polttoaine: Lyijytön bensiini
Öljypohjan tilavuus: 5,5 litraa
Vaihteisto: E-V-P
Vältyssuhde: 2,59:1
Trimmi: Sähköinen trimmi ja kallistus
Paino: ATL 182,0 kg, ATX 187,0 kg